luni, 23 mai 2011

"EU NU JOC HORA NIMĂNUI. EU AM HORA MEA!" - Interviu cu Nicu Covaci
23.05.2011 00:55, Gabriela Căluţiu Sonnenberg
Am trecut prin Castellon, unde la ora aceea trăiau vreo 36 de mii de români, la 70 de mii de spanioli. La ora actuală sunt 200 de mii de români acolo. Ne-am gândit să facem un concert în sala de sport, mizând cu pesimim pe prezenţa a circa 30 % din ai noştri. Am adus două autocare cu dubaşii din Brăneşti, din Banat; instalaţii, scenă, lumini, tot ce e nevoie pentru un spectacol colosal. Am făcut investiţii gigantice, m-a sprijinit şi o bancă. În sală am avut doar 300 de fani şi prieteni, mulţi străini. Afară se buluciseră cinci mii de oameni, care nu îndrăzneau să intre în sală, pentru că biserica le 'recomandase' să se ţină departe de noi, 'păgânii'. Ce să spun? Noi cântăm paparude. Din păcate, ele sunt precreştine.
citeste tot >>