joi, 25 aprilie 2013

Dorel Pietrăreanu - Mi s-a făcut lehamite de circul ăsta naţional kaki de doi lei...



Dragii mei, Citesc cu mare atentie comentariile colegilor de pe diferitele forumuri de discutii. Este adevarat, in ultimul timp, nu prea am comentat asupra celor spuse acolo. Am avut si motive: pina anul trecut cind a venit la putere Guvernul USL am fost destul de activ si am scris impotriva celor de la PDL.
Nu ma credeti? Vedeti, va rog, macar articolele mele publicate cu generozitate pe militarinfomondo. Sunt insa si multi colegi care mi-au atras atentia ca articolele mele publice mi-au atras prigoana celor de la Directia Financiar-Contabila a MApN (unde cu totul intimplator, am fost trimis in exil si am lucrat un an de zile!!!) si de la Serviciul Pensii Militare (atunci la DFC, in prezent Casa Sectoriala de Pensii!!!)

Se pare ca acesta este motivul pentru care am fost faultat cu 800 RONI la pensie, precum si faptul ca sunt membru al Filialei SCMD Sector 4 Bucuresti!
Acum, va spun cu tristete ca, sunt debusolat, umblu prin problematica pensiilor militare ca un electron bezmetic etc...
Sincer sa fiu, eu nu-i mai cred: nici pe dl Dusa, nici pe dl Ponta, nici USL, nici PSD, nici PNL etc. Si astia de acum au actionat la fel ca si cei dinaintea lor (PDL). La fel de mincinosi, ticalosi, gargaragii, parsivi, aroganti etc…
Am fost ieri la Cimitirul Ghencea Militar la ceremonialul funerar pentru prietenul si colegul nostru col.rz. Costel Galateanu (Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!!!).
Acolo, doi generali in rezerva, fosti colegi si (sper!!!) prieteni cu mine, spuneau ca fata de suma cu care initial li s-a micsorat pensia in anul 2011, saptamina trecuta le-a venit o alta decizie de pensie prin care li se mai lua la unul 350 RONi, iar la celalalt  425 RONi.
Si atunci despre ce vorbim?!
Despre ce ne minte dl Dusa, ori dl Ponta?!
Eu, personal, ii voi crede cind voi vedea cuponul in mina si banii in contul de la banca al pensiei, adica atunci cind nu imi mai vor lua lunar cite 800 RONi, fara nicio motivatie!
Pentru ca, realmente, nu mi s-a spus de ce M-AU FURAT cu cei 800 de RONi la pensie!!!!!!!
Restul... vorbim discutii, ne adunam la mitinguri ca sa ne mai revedem care mai suntem in viata sau in sistem, mai facem cite o conferinta de presa sa ne mai auzim vorbind, sau participam la cite o inmormintare (cum fac unii !!!) asa ca sa vada lumea ca a venit si de la SCMD cineva mare... Scuze, dragii mei, dar nu vreau efectiv sa intru cu cineva in polemica!!!
Eu incerc sa exprim o stare de fapt, nu sunt un formator de opinie, si nici nu doresc sa instig pe nimeni la nimic!!! Pe bune!
Scuze, dar mi s-a facut lehamite de circul asta national kaki de doi lei...

Toate urarile de bine, col.rz. Dorel Pietrareanu